5 komentářů
  1. úžasné recepty, musím zkusit! :-) Nela

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn recepty, uznávám a určitě zkusím, jen malá technická - červená řepa by se měla vařit i se slupkou a pak teprve oloupat a nakrájet, z oloupané se do vody vyvaří příliš dobrého a zdravého. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo, já tu řepu oloupala, protože do salátu se měla dát blanšírovaná, ale pak mě napadlo zpracovat i druhou řepu na ty placičky a nechtělo se mi je vařit odděleně... Loupání byl důsledek mé lenosti. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Blog mám přečtený na jeden zátah, no, pár hodin mi to dalo! Získala sis mě hlavně kvůli Londýnu. Miluju Londýn a street art , trhy, vážně moc zajímavý. Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  5. Maje doma červenou řepu a červenou čočku, hledala jsem na netu recepis, zda to jde spojit. A vykoukl na mě tenhle úžasný recept :) Trochu jsem se inspirovala, vyměnila kopr za koriandr, přidala kari pastu .. a výsledek je parádní :)
    Ladi

    OdpovědětVymazat