9 komentářů
  1. s řepou teda nejsme kamarádky, zato s jobovkama už se známe - a vždycky si řekneme "může být hůř", tak se držte! ;)
    p.s. silnou alergii na kočky mám taky a s jednou jsem žila v domě (ale v jiném patře) a přežívala jsem v pohodě - stačí chodit na pravidelné alergologické vakcíny a brát každý den jeden prášek a je to skoro zázrak! ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pečená řepa je nejlepší! peču ji nakrájenou v pekáčku posypanou fetou. jo, asi si to uděláme k večeři :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pečená řepa je úžasná - zkoušela jsem ji prostě nakrájet na kusy a hodit do trouby s tymiánem, balzamikovým octem, solí a olivovým olejem. Mňam... I když se pekla asi hodinu a ruce jsem měla obarvené ještě třetí den, stálo to za to :-)

    A jinak přeju, ať jobovky zase odplynou, všechno zvládnete vyřešit a nezbláznit se při tom. Taky jsem někde četla, že letošní rok má být zátěžový, tak tfuj tfuj, hodně štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. zapomněla jsi napsat, kdo ti ho nesl na ztracenou vartu do servisu.... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No jestli je to jen volná improvizace, tak klobou, dolů....recepty vypadají opravdu chutně.

    OdpovědětVymazat
  6. Pozor! Může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že nevím o tomhle blogu? Vždyť to je přesně můj vkus! Dokonce spoustu věcí, které tu vidím, mám taky doma. Z předchozích postů moje oblíbená jahodová "marmeláde", hrníček se sovičkama a dalším zvířectvem (Marks&Spencer to jistí) - k němu mám i hrací kolotoč ;-). A co ta plechovka "Karel Čapek"?! Ta je tak náááádherná (tu nemám, ale moc chci mít - odkud, prosím? Vydám se klidně až do Japonska). A řepu upeču, slibuju ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Hrací kolotoč máme doma taky! :-D
    Čaje Karel Čapek jsem sehnala přes Rakuten.co.jp. Bylo to dobrodružné, stránku byla přeložená automatickým překladačem, takže člověk ani kolikrát netušil, jakou příchuť ten který čaj vlastně má, ale nakoupit šlo vcelku bez problémů. Ovšem pozor: potvrzovací maily chodily pak jen v japonštině. Nicméně čaje tady byly snad do týdne od objednání.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za důležité informace. Mezitím jsem stihla projít už skoro celý blog a teď mám v panelech pootvíraných asi 20 článků a receptů, které tu musím projít zevrubněji ;-). Je to tu prostě perfektní!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný recept, řepu miluju ve všech podobách a přeji brzké vyřešení všech trablů a samé pozitivní zprávy :-)

    OdpovědětVymazat